Štúdium » Učebné odbory » Predavč |
predavač - 6460 2
Denné štúdium určené pre dievčatá a chlapcov.
Dĺžka prípravy:
- 3 roky
- v týždenných cykloch sa streda teoretické vyučovanie s odborným výcvikom
Podmienky prijatia:
- úspešné absolvovanie ZŠ
- dobrý zdravotný stav, zdravotný preukaz
- dobré logické myslenie a pamäť
- úspešné zvládnutie prijímacieho konania
Profil absolventa:
Absolvent pozná jednotlivé druhy tovaru, jeho preberanie, skladovanie, ošetrovanie, vystavovanie a aranžovanie.
Ovláda základné administratívne práce a prácu pokladníka, poskytuje poradenskú činnosť.
Vie pracovať s výpočtovou technikou a registračnou pokladňou, udržuje a ošetruje zariadenia predajne,
dodržuje zásady hygieny a bezpečnosti práce a ochrany zdravia.
Pozná zásady spoločenského správania, vie komunikovať so zákazníkom v cudzom jazyku.
Požiadavky na žiakov pri nástupe do 1. ročníka - predavač.
Odborné predmety:
- ekonomika a organizácia
- obchodná prevádzka
- psychológia predaja
- aranžovanie a propagácie
- administratíva predajne
- tovaroznalectvo
- odborný výcvik
Vyučovacie predmety v jednotlivých ročníkoch
predmet 1.roč. 2. roč. 3. roč.
slovenský jazyk
* * *
cudzí jazyk
* * *
občianska náuka
* – *
dejepis
* * –
etická/náboženská výchova
* * –
matematika
* * *
chémia
* * *
ekológia
* – –
informatika
* * –
telesná výchova
* * *
ekonomika
– * *
obchodná prevádzka
* – –
tovaroznalectvo
* * *
hospodárske výpočty
* * –
účtovníctvo
– – *
psychológia a spoločenská výchova
– * *
odborný výcvik
* * *
predmet | 1.roč. | 2. roč. | 3. roč. |
---|---|---|---|
slovenský jazyk | * | * | * |
cudzí jazyk | * | * | * |
občianska náuka | * | – | * |
dejepis | * | * | – |
etická/náboženská výchova | * | * | – |
matematika | * | * | * |
chémia | * | * | * |
ekológia | * | – | – |
informatika | * | * | – |
telesná výchova | * | * | * |
ekonomika | – | * | * |
obchodná prevádzka | * | – | – |
tovaroznalectvo | * | * | * |
hospodárske výpočty | * | * | – |
účtovníctvo | – | – | * |
psychológia a spoločenská výchova | – | * | * |
odborný výcvik | * | * | * |